Solen skiner =)

Ja så himla härligt. Jag är bara inne en snabbis för att kolla en sak. Ska ge mig ut och fixa stallet nu och fodra hästarna. Snön smälter sakta bort nu när det blivit lite varmare och solen hjälper till (men man kan verkligen undra varför den skulle komma överhuvudtaget?).

Imorse när vi släppte hästarna vid klockan sex så var det ljust ute!!! För bara ett par veckor sen så var det ju mörkt på morgonen. Helt underbart i vilket fall. Och jag har mycket lättare för att vakna till och ta tag i dagen istället för att lägga mig och sova igen.

Stallet nu och sen tänkte jag ladda in lite filmer i datorn. Jag och Lisa ska ha en connemarahelg till helgen tänkte vi. Så då ska vi kika på gamla videor från hingstpremieringarna. Ska bli himla kul. Men jag har att göra om jag ska få iordning alla videor till helgen. Så en hel del tid framför tv och dator kommer det att bli. Undrar om man kan få in även de gamla videorna till datorn? Som ligger på den gamla videokameran? Jag får kolla upp det.  Och leta lite efter min firewire kabel också.

Full fart!!! Jag trivs!!! Bara våren som saknas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0