Är ni såna som

Blir galna om det är bilkö? Eller galna är inte rätt ord, men irriterade och stressiga. Som suckar högt om det är kö i mataffären eller i någon annan affär också för den delen?

Själv så bryr jag mig inte nämnvärt om bilköer, jag kommer nog fram tids nog, enda gången jag kan bli sur är om jag har bråttom någonstans. Men jag tror inte att jag förlorar många sekunder på att släppa ut andra stackare från tvärgator etc, har jag knappt styrfart så kan de likaväl få köra före.

Likadant i affärerna, spela roll att det är kö, det blir min tur när det blir. Under tiden kan jag kolla sms och radera lite där, svara på sms som jag lagt åt sidan. Kanske ringa nåt samtal, så istället för att irritera mig på att det är kö så uttnyttjar jag tillfället. Smart va?


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, var det en pik till mig? =P

2009-05-04 @ 19:00:20
URL: http://skogsryttare.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, vilken tur =) Kände igen mig rätt väl där faktiskt :$ Fast det beror på, är det stopp så är det liksom, inget att hetsa upp sig över. Går det vända o ta en annan väg så gör jag dock det...

2009-05-04 @ 19:49:03
URL: http://skogsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0