en gammal lista

Ska vi se om det hänt nåt nytt sen sist? Förra listan är från 2008-09-19... För den som orkar leta sig tillbaka.

Vilken svordom använder du mest just nu?

hmm svär inte så mycket faktiskt

Äger du en Ipod?

Yepp, en grön liten

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

inställd? gissar på 7.00

Använder du flip-flops?

på teneriffa gjorde jag det

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica brukar det bli

Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?

Nja, det är roligt att vara med på bilen jue

Vilken va den senaste filmen du såg?

No country for old men URKASS!!!

Du är ledig. Umgås du hellre med en vän eller med en hel barnfamilj..?

Vän som vän...

Om du vann på lotto, va är det första du skulle köpa?

Hmm, beror ju på hur mycket man vinner, men en resa med vännerna skulle inte sitta fel

Har någon någnsin kallat dig för lat?

Ja det har väl hänt

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nope, jag somnar rätt fort som det är

Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?

Den är nog tom, men i bilen sitter en bränd skiva med lite blandad musik

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Har inga favoritgrupper/artister - jag gillar bra låtar helt enkelt

Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan, och isåfall VAD?

Japp, jag berättar INTE hemligheter för någon annan, en hemlis är en hemlis

När va senast någon stötte på dig?

Ingen aning

Vad åt du till middag senast?

jättenyttig... pizza

Använder du huvtröjor?

Ja det händer

Kan du vissla?

Jadå vissla kan jag

Vem var den senaste som ringde dig?

Hmm, Nicklas tror jag

Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält? 

adrenalinkickar is the shit!!! I love Uppskjutet på Liseberg

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

ja det är jag övertygad om

Vilket riktnummer befinner du dig i?

0392

Tittade du på tecknat när du va liten?

Det är klart jag gjorde

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Stort... A6

Hur många syskon har du?

1 syster

Är du blyg inför de motsatta könet?

Nä klickar oftast bättre med killar än tjejer

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen tror jag, brukar man kunna sånt?

Äger du några band t-shirts?
Nej,

När flög du senast?

i november någon gång Teneriffa!!!

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

6

Läser du för skoj skull?

Ja, när jag har tid, alldeles för sällan

Pratar du några andra språk?

Engelska är jag ganska bra på =)

Diskar du din egna disk?

Ja jag är typ andre diskmaskin för tillfället

Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop! <3

Vill du just nu göra några tatueringar/piercingar?

En faktiskt, får se om det blir så

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja, lära sig nya saker är ju jättekul, annars blir jag uttråkad...

Kan du kasta macka?

Ja det kan jag

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej inget resmål jag tänkt mig heller

Va har du med dig på bion?

en ramlösa och kanske något att tugga på

Har du dejtat någon av en annan religion?

Tror inte det

Va har du för väder?

Solen skiner men det är lite kallt idag, blåser gör det också - VÅR!!!

Har du en blogg?

Haha, vad är det du läser just nu???

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Passar nog, diggade verkligen gymnasiet - det blir vad man gör det till

Vilken är din favoritdrink?

Jag vet i alla fall vilken som INTE är någon favoritdrink.... Marianne på Finlandsbåten

Gillar du din boende situation?

Det funkar väl ett tag till

Hur många timmar måste du sova för att fungera?

Det beror på årstid faktiskt, just nu är jag konstant trött av allergitabletterna jag äter

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Just nu är det rätt lugnt (dock inte den här veckan)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej

Vilken är din favoritfrukt?

Vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej inte ett dyft, sånt orkar jag inte bry mig om - motionera mera istället...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

23

Är du petig när de komemr till stavning och grammatik?

Ja, pedant var ordet...

Tror du på liv på andra planeter?

Vi kan inte vara ensamma i hela universum...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg, riktigt arg?

Jag vet inte när jag var arg senast

Tror du Gud är en man eller kvinna?

Tror inte på gud

Vad var de senaste du åt?

pizza

Va säger du till dig själv när allt känns svårt?

Jag tror på ödet - det finns en mening med det som häner, men jag har faktiskt tagit tag i det där med att när allt känns svårt ser jag en möjlighet istället för hur svårt allt är! Livet har blivit mycket enklare och roligare. Jag är lycklig.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Nej helst inte, men nånsin ska man väl inte säga antar jag, man vet aldrig vad som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0