Fler listor =)

Hur många gånger har du varit kär? Jag vet ärligt talat inte

Favoritgodis: Choklad!!!

Coolaste stad du har besökt: Men vilken fråga, Clifden är coolt!!!

Action eller Skräck? Jag älskar actionfilmer! Tittar inte på skräck

Vill bli när du var liten: Ingen aning, kanske toppryttare?

När fick du din första kyss: Jag tror att jag var 14

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Seriös pluggis

Vad är du beroende av? hästarna

Dagens roligaste händelse: Lilleman har löshoppat!!!

Dagens tråkigaste händelse: allt blir vad man gör det till, men att åka fram och tillbaka till Jönköping och mata p-automater är ju inte sådär jätteskoj

Dagens humör: Lycklig, glad men funderar en massa

Vilka tv-program följer du? Inget alls

Vad gillar du mest med dig själv? Det mesta faktiskt

Vad gillar du minst? Att jag inte ser det andra ser

Vad är det roligaste du vet? det finns så mycket ju

Har du något motto? Jag tror på ödet (räknas det?)

Hemlig hobby? Hemlig? Det var en bra fråga, och om den är hemlig så lär jag ju inte säga det... Eller hur?

Något vi inte vet om dig? Säkert en massa saker, och så trivs jag med att det är

Vad ångrar du? Varför ska man ångra sig egentligen? Det är ju bara dumt. Och ändå gör man det.

Vad önskar du? Att allt blir som jag tänkt mig ett tag nu

Vad klarar du inte dig utan? mat och vatten?

Vad gör du helst en vardag? vad är det för fråga?

Vad gör du helst en lördagskväll? det beror på vilken lördag det är ju

Vad har du mest av i din garderob? Strumpor kanske?

Drömjobb? Om jag bara visste det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0