Hmmm

Idag blev det lagom jobbdag, slutade halv fem men kom iväg efter att kvällskiftet fikat. Och när jag slutade var jag HUNGRIG, var nämligen iväg till vårdcentralen i Habo på lunchen med mitt fästingbett, doktorn tyckte att det var ju roligt? hmm vaddå roligt. Nja sa jag, inte så väl, nä det är klart inte för dig svarade han då. Fick i alla fall penicillin utskrivet som jag ska äta i tio dagar, tre gånger om dagen. Som tur var gick det att kombinera med mina allergitabletter, annars hade det nog blivit lite jobbigt. Lila och rött är det stackars benet. Och jag har ont överallt, haha, så blir det när man har helgerna fullbokade till bristningsgränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0