Imorgon blir det bowling

Med några av vännerna på kvällen. Tror att jag ska försöka åka förbi Lisa en säng innan och kika på fölisen!

Idag har jag varit vid bygellinen hela dagen, samma gamla rutiner, men en del har jag lyckats förtränga, haha. Bra det! Roade mig i alla fall med att städa x antal timmar samtidigt som maskinen gick imorse och det började se okej ut. Fortsätter väl imorgon, haha. Så är jag väl klar lagom tills jag slutar.

Nu är det nog dags att ta sig mot duschen och sen sängen. Trötter idag. Och så ont i axeln. Dumma arm. Men den vänjer sig väl förhoppningsvis igen. Jobba på fredag eller inte jobba på fredag? Jag får väl bestämma mig imorgon om det.

Penicillin nu, så jag inte glömmer det, skönt att det inte är många tabletter kvar. Jag mår så illa av de, i alla fall de mitt på dagen. Blä.


Någon satte fast ett klot sist vi bowlade, minns dock inte vem???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0