Intervju imorgon =)

Så jag ska skriva ihop mitt CV lite snyggt. Vet inte om man borde ha personligt brev med eller inte? Det ligger ju redan på deras sida där jag lagt in CV och sånt innan. Så det räcker kanske med ett vanligt CV med en bild. Så får det nog bli.

Har väl ett par andra saker att skriva in i datorn också. Får nog göra det ikväll.

Blir så hackade dagar nu, som idag, upp tidigt, ingen ide att lägga sig. In till Jönköping (parkeringsavg) hem igen, fixa lite i stallet och äta, in till Jönköping igen (parkeringsavg en gång till) och sen hem igen. Fortfarande trött. Ska nog löshoppa Lilleman nu och sen får jag se om det blir motionering av den bruna hästen också? Borde nog ge mig på det egentligen. Men det känns som jag kommer somna sittande till häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0