Jag vill ha ett bubbelbadkar...

Det skulle vara så underbart just nu. Har sjukt ont i hela högersidan av nacke, axel och arm. Axeln gillade verkligen inte bowlingen kombinerat med kvalitetsset två dagar i rad på jobbet är ett som är säkert. Kan ju säga som så att hästarna uttnyttjar att jag inte har någon som helst kraft i armen... Annars brukar de fråga - FÅR jag äta liet här, nu låter det istället - här SKA jag äta... Och inte har jag mycket att sätta emot.

Ska strax ta mig till sängen och hoppas att det hjälper lite. Har nog kommit fram till hur jag ska göra med jobben. Men det tar emot lite kan jag säga. Men får väl försöka se det från den ljusa sidan. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0