John Blund var är du?

Kom till mig nu så jag inte blir uppe hela natten.

Är inte alls trött idag, brukar ju vara helt klubbad. Konstigt eftersom jag gick upp vid kvart i sex imorse. Men kanske är det för att jag "sov" ett par timmar igår på kvällen när jag inte mådde bra? Men måste nog försöka sova snart tror jag, annars blir det inget roligt imorgon.

Är några anmälda till stuteriträffen på torsdag i alla fall, roligt! Så på onsdag blir det till att baka kaka, frågan är vilken tid?? Jag ska ju iväg med vänner och bowla är det tänkt, men det ska nog gå att klämma in. Tänkte göra kladdkaka och det tar ju inte så lång stund.

Har ridit ett träningspass med min stjärna idag =) Han är så duktig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0