No time....

Betyder att jag nog inte hinner med bloggen så mycket nu på ett tag. Måste få lite struktur på dagarna, det har varit svårt nu det sista. Är totalt slut när jag kommer hem efter jobbet och då väntar hästarna, så bloggen har jag inte mycket tid för.

Men ska nog faktiskt köpa en spikmatta!!! Låg och vilade på en innan, så skönt! Jag som aldrig kan ligga på rygg längre än ett par minuter. Nu vet jag inte hur länge jag låg där. Så en sån tror jag att det får bli =)

Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon, ska och spela golf för första gången i mitt liv imorgon efter lunch. Vi får se hur det går. Haha. Och nästa vecka är det 6-15 som gäller så då kanske jag hinner med lite mer efter jobbet, när jag "slutar" en timme tidigare. Men lär väl inte bli mer sömn för det. Åh vad jag önskar att dygnet hade ett par timmar till. Det vore perfekt.

Nu natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0