Ojoj

Jag är så himla trött Bowlingen igår var rolig! Jag var stressad as hell. Var inte hemma förrens vid typ fem och bowlingen var vid sju. Då skulle jag äta, duscha och åka till Lisa för att titta på hennes fölis. Snacka om kort om tid kan jag säga...

Hjälpte mamma att flytta staket i en hage innan jag stressade in för att duscha och sen slänga i mig ett par mackor. Skyndade vidare ut till bilen och iväg till Lisa. Kikade lite fort på fölis, så söt <3, och spanade in Ronja som borde föla snart hon också. Sen tillbaka till bilen och in till Konsum i Tenhult för att köpa lite godis. Sen full fart ut på 31an, Lisa hann knappt med =P, ringde Linnea för att kolla så vi inte kom typ sist, Nicklas, Mackan och Carro var liksom i tid!!! Men hon hade precis åkt från Nässjö, i Ekhagsrondellen tog jag och Lisa olika vägar, men jag vann!!! Haha, stolt. Lina var inte heller på plats men kom strax efter oss så vi gick in för att prova de utomordentligt snygga skorna...

Själva bowlingen? Vad ska man säga. Första serien gick inget bra alls, men sen skärpte jag till mig lite grann. Men när vi spelade de sista serierna var mina armar döda, kloten var liksom lite för tunga för mig, men min tumme passade inte i medium kloten. Så jag fick ha de tunga och det kändes kan jag lova. De tre sista slagen resulterade i 3!!! strikear. Då hade jag varit KASS de två sista serierna. Mackan vann typ överlägset, Nicklas gick om mig i sista serien och sen har jag ingen jättekoll på the others. Träningsvärken känns idag i alla fall... Vänster skinka (haha) och hela högersida av arm, axel och nacke... Underarmen är helt öm.

För att göra det hela lite roligare efter så har visst HV sin träningsbana precis nedanför i skogen... Så det blev en runda där, jag bangar inte... Det borde väl folk veta eller?! Klättervägg och annat livsfarligt, höll på att slå ihjäl mig, haha. Synd att kameran låg i bilen.

Idag har vi haft öppet hus på stuteiet så nu är jag totalt slut. Och imorgon är det jobb. På lördag är det fritt än så länge, och på söndag kommer några och titta på Cirren. Han och Lilleman raceade järnet innan, så frågan är om jag behöver rida? Orkar inte mycket idag tror jag, orkade inte ens hålla emot imorse när Lilleman tyckte att han skulle beta, fanns ingen kraft i armarna liksom.

Nu blir det lite grillat här. Hörs kanske senare! Ska lägga in lite fler bowlingbilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0