Once a day

Ja, det blir visst bara ett inlägg per dag nuförtiden. Hinner inte med mer, vilket är trist. Och när jag väl skriver så blir det ett snabbt litet inlägg =(

Kanske dags att ta en paus?

Idag blev det lite övertid på jobbet, eller lite? 2 timmar extra, men det är ju iofs roligt att det är mycket att göra. På måndag går jag upp till gamla vanliga stället.

Jag måste göra ett val också, frågan är vad jag ska välja? Jag vill verkligen inte ångra mig en gång till. Så som jag gjorde sist. Jag vill ha mer tid, dagarna försvinner ju. Jag hinner inte med hästarna, men jag har fått ett bra erbjudande som jag ska svara på imorgon. Så får vi se vad som händer där.

Nu är det dags för penicillinet och sen sängen. Funderar om jag ska börja tidigare imorgon? Lite extra pengar är aldrig fel ju.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0