Seriöst????

Hur kan man vara såhär trött???

Jag vill bara lägga mig i sängen och sova. Allergin är väl kanske boven skulle jag gissa. Ska gå ut och fixa stallet och sen beta Janne lite innan jag åker mot Jönköping igen. Suck, jätteroligt att åka fram och tillbaka... Ska in imorgon igen på intervju på Lernia, håll tummarna, det kan nog bli ett roligt jobb. Varierande om inte annat. Men idag ska jag på info om jobbet på onsdag och torsdag. Får se vad som sägs.

Så jag hade visst lite dålig koll, trodde det var torsdag-fredag men det var ju onsdag och torsdag. Men det gör inte mig något. På fredag är det ju ändå inplanerat bio, den som vill får gärna hänga på! Ju fler ju roligare ju!

Hmm, energi kick nu tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0