Frusen, halsont och snuvig...

Jag har inte tid att vara sjuk. Jag vill inte! Fast vem vill någonsin vara sjuk?

Intressant jobbardag idag. Rolig start med en trasig maskin, wiihoo, (eller inte), det felet var i alla fall klart till lunch! Men säg den glädje som varar... Nytt fel efter tio minuter och ytterligare lite väntan på reparatören. Maskinen gick rätt bra när vi bytte skift så hoppas den har krånglat klart för den här veckan tack!!!

Sitter här hemma nu och fryser, snuvar och har ont i halsen och det gör att jag mår illa. Så jag tycker nog att det är ganska synd om mig :P. Snuvandet gör att jag har ont i huvudet också. Underbart liksom.

Trött är jag också, har sovit jätteoroligt både lördag och söndag natt. Och igår kunde jag ju inte somna, så stängde nog ner datorn vid tio över elva. Då är det spännande att klockan ringer snart igen. Fattade inte att det var alarmet som ringde heller för den delen. Men gick upp och ut i stallet och släppte ut hästarna. Hade litelite ont i halsen. Och det har blivit värre och värre ju längre dagen gått.

På väg hem från jobbet åkte jag förbi Apoteket i Habo och hämtade ut avmaskningsmedel till hästarna. Och när jag kom hem såg jag att mamma redan var och fixade i stallet. Tack!!! Även hon hade kännt sig lite krasslig och åkt hem tidigare.

Nu tänkte jag fixa lite vitlölsdipp till mina chips och sen ska jag nog krypa upp i tv-soffan och kura ner mig under ett täcke. Lär bli dubbla såna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0