Kycklinglassange <3

Vaknade relativt pigg imorse. Fortfarande ont i halsen och lite snuvig. Ut och släppa hästarna och sen äta frukost och därefter bege sig till jobbet. Småkrångel hela dagen, vilket inte är så roligt när man är seg och trött och fryser och svettas om varandra. Jag hopppas jag får en lugn dag imorgon!

När jag kom hem idag hade mamma lagat kycklinglassange <3, så gott! UNDERBART! Tog tre bitar, även om de två sista inte var jättestora. Sen öppnade jag ett paket som jag fått på posten. Lillemannens träns =). Ska prova det när jag piggnat till och visa bild. Efter det gick jag upp och kröp ner under täcket för att sova lite. Sov till åtta, välbehövligt. Vaknade och var sugen på lite till kycklinglassange, men det räckte bara till matlådorna. Så det blir morgondagens lunch! Dock fanns det nybakt bröd, så det fick bli ett par skivor av det. Skulle kunna äta några till, men nu ska jag snart stänga ner här, plocka ur linserna och sova igen.

Hoppas jag är piggare imorgon. Ska i alla fall avsluta dagen med alvedon. Precis som dagen började... Det hjälper ju i alla fall för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0