Måndag

Så var det måndag igen då.

Jag har fixat med stallet nu och ska återigen gå ut. Loppan ska ridas. Men ska ta och stressa ner tempot lite grann. Inget bra att stressa bland hästarna. Lyssnar på en ljudbok; Linda, som i Lindamordet av Leif GW Persson. Den är faktiskt intressant. Om jag fattat det rätt så är den verklighetsbaserad också, och såna böcker gillar jag ytterligare lite till. Dock minns jag inget av det här mordet så man är helt på noll vad den handlar om. Har nästan halva kvar i alla fall så det borde räcka veckan ut. Sen ska jag tigga en ny.

Nu ut till stallet igen. Fullt ös! Hålla sig på ridbanan eller rida ut är frågan? Undrar om han inte blir för stark ute. Vi får se vad jag gör.

På återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0