Ny vecka innebär nya tag???

Jag har haft en så bra helg! Ledig fredag, ledig lördag, ledig söndag! Det enda inplanerade var buggen vid klockan 17 igår. Var dock inte med själv utan tittade bara på, sträckningen i ljumsken gjorde sådär ont. Så lika bra att vila den. Nästa söndag är det inte vanliga tiden utan 18-21, fatta att man kommer vara död efter det! 3 timmar??? OMG!!!

Det regnar lite grann ute, burr, men jag har ju mina nya regnbyxor att ha när jag rider, så det är ju inte hela världen. Ska skutta upp ur sängen och sätta på mig lite kläder och sen gå ner och äta frukost. Klockan har gått för fort idag, men jag har suttit och väntat på att det inte ska tuta upptaget hos veterinären. Så vaccinering bokad till Beauty och Plutten i veckan. 4,5 timme tills jobbet börjar så dags att sätta lite fart nu då kanske?


I förvändgalopp i helgen - nyklippt och fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0