Shopping

A6...

Köpte ett par hörlurar på Claas Ohlson, sen blev det en julklapp till mamma från mig och Carita. Promenerade igenom x antal affärer på nästan rekordfart, hann med att prova några klänningar också. Alla utom en var för stora, trist för de såg fina ut. Den som passade var en lila i sammet, lite enkel. Vi får väl se?

Sen åt vi pizza på Dragon, det måste vara nåt fel på mig för jag fick inte ens i mig en barnpizza? Jag brukar aldrig ha problem att äta en sån, en vanlig pizza brukar dock vara svårare. Men en barnpizza?

Sen styrde vi mot IKEA! Jag älskar att gå där inne. Det är mys på nåt sätt. Köpte några julklappar, till på fredag när jag ska till Annika på glöggparty. Sen blev det lite småsaker till mig själv också. Tänkte köpa en svart julbock i halm som jag såg när jag och Emilie var där sist, men de fanns inte kvar =( hoppas det kommer in nya!

Funderar på vad jag ska orka med resten av dagen. Har ingen lust att städa mer just nu, men borde väl jaga klart dammråttorna egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0