Sovdags kanske

Det är väl konstigt att jag piggnar till när det är sängen som gäller?

Jag var supertrött innan vid halv åtta, helt slut. Ögonlocken var superduper tunga. Men nu, nu är jag pigg igen. Inte bra. Känns ju inte heller super att veta att klockan ringer vid kvart över fyra heller. 6 timmars sömn liksom? För lite!

Idag har jag och mamma roat oss med att fixa lite med hemsidan, snart dags att lägga upp allt på nätet igen, sen ska jag försöka att hålla igång den lite bättre. Men det är det där med tid, samt att man ska veta hur man ska göra? Vi får fortsätta en annan dag i alla fall, att titta på alla bilder gör att man blir trött.

Sen vart det fodring och efter det hoppade jag in en snabbis i duschen. Så nu är jag redo för morgondagen. Upp vid typ kvart i fem och ut och släppa hästarna. Ringa och väcka trötter ;) sen in och äta frukost och styra Vera mot Anza. Always the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0