Var tog dagen vägen?

Nu är det bara söndag kvar. Sen är det ny vecka igen ju. Var tog lördagen vägen tro?

Sov lagom länge idag, efter att det blev lagom sent igår med film och mys. Det blev frukost och en film i soffan, även lite bilspel på playstationet hanns med. Såklart regnade det när jag kom hem. Så jag fortsatte med städandet som blev avbrutet igår när Nicklas, Mackan, Carro, Tea och Liam kom hit ut igår. Har dock en del kvar fortfarande. Får bli morgondagens uppgift, ihop med hästarna och sen tänkte jag ge mig ut på shoppingtur till staden. A6, MediaMarkt och kanske något mer ställe.

Har även hunnit med att skjutsa lillasyster till Huskvarna, de skulle visst ha Tequliarace och sen utgång, hmm. Passade på att ta en sväng in på IcaMaxi när jag ändå var i Jönköping. Fylla på skafferi och kylskåp lite inför veckan.

Nu sitter jag i soffan och har ett glas med alkoholhaltig dryck på bordet. Helt klart godkänd, den andra smaken får jag prova en annan dag. Ögonlocken börjar bli lite väl tunga, men jag tror att jag ska attackera lite damm i hyllorna först? Och plocka ur sängen också. Den är fullbelamrad just nu.

Köpte nya Cosmopolitan idag =) den är nästan alltid lika rolig att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0