Jag tänker inte...

Hoppa fler gånger över halmen. Så sa Cirren till mig och förpassade mig lite snyggt i gruset på ridbanan. Så nu har jag sjukt ont i ljumsken som nog sträcktes på vägen av. Lillasyster är mest ledsen att hon slutade ta kort så hon missade en pangbild. Mamma slutade filma i rena förskärckelsen, lite synd kan jag ändå tycka för jag har inte ramlat av på år och dar. Så det var väl dags, jag har ju sagt ett tag att det borde närma sig. Men nu kan jag gärna vänta i lika många år till. Är nog en 6 år sedan sist. Och då rider jag nästan dagligen och har haft två unghästar och utbildat. Den toppenbalansen tackar jag BOUNTY för. Men stegringar höll han aldrig på med som tur var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0