Kvällsvecka igen

Inte alls spännande. Idag ska vi ha möta på jobbet om arbetstiderna. Får se om det blir ännu värre efter det. Lär ju knappast bli bättre i alla fall. Sen är det jobb hela långa eftermiddagen och kvällen ända till mitt i natten innan man får åka hem till sköna sängen och sova.

Har i alla fall ett par timmar på mig tills det är dags att åka så jag tänkte ta tag i lite städning så länge. På med musik på hög volym =). Då är det roligt att städa!

Men först ska jag lägga ut ett par annonser på hästarna.



Försöka vara lite duktigare med bloggandet också kanske???


En bild från Frankrike... Såna ser man några stycken på jobbet varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0