Ojoj

Jag hinner inte skriva.

Har inte heller något behov av att skriva just nu heller. Allt snurrar på och det finns inte så mycket tid över till blogg och dator.

Är fortfarande inte frisk. Halsflussen har iofs gett sig, men nu är jag snuvig och hostar en massa istället. Inte bra! Får väl bli farbror doktorn på måndag om det inte slutar. Att hosta är jobbigt. Både för mig och omgivningen...

Idag har jag jobbat. 6-14, full fart och jättestressigt den sista timmen. Då trivs jag.

Jag borde verkligen ladda in bilderna från Frankrike på datorn. Har inte tagit mig tid till det, blev ju sjuk direkt efter och sen har kameran blivit liggande.

Borde också ta tag i städningen... Kläder överallt. Regnar det imorgon så får det nog bli morgondagens uppgift. Hade tänkt klippa Loppan och Cirren idag, men det ösregnade och då går det ju inte så bra att klippa. Så jag tog en powernap istället. Välbehövligt. Det saknas en hel del sömn den här veckan. Inte hjälper det väl att jag fortfarande är sjuk, gör väl allt lite jobbigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0