Where does all the time go???

Kan man skriva så?

Jag gör det i vilket fall.

Stress, stressigare, stressad. Full fart, morgon till kväll. Hinner bara med hälften av det som borde göras.

När jag sitter och tittar på bilderna så tänker jag tillbaka, till Irland, till Teneriffa, till Liseberg, A6 och paddling, för att bara nämna några. Det är så nära men ändå så långt bort. Jag vill att tempot på allt ska sakta ner, inte snurra i 120, det är för fort. Jag trivs när det är stressigt, men inte när jag är stressad. Två olika saker! Just nu är jag nog det senare, ska försöka varva ner. Men när? Alltid är det något.


Tack för att ni är underbara!!!


Trots att jag är galen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0