Wiihoo

Lördag och Colleen känner sig???

Mycket bättre!!!

Vaknade vid typ fem... I tidigaste laget en lördag eller vad säger ni? Tog mig ur sängen och åt lite frukost. Satte mig och kikade på en film men sen började jag känna mig rastlös. Så ut en sväng bland hästarna i hagarna, myspys. Dock fortfarande jätte rastlös. Man blir väl det när man legat instängd i tre dygn. Bestämde mig för en barbacka tur på Cirren. Frihetskänsla. Orkade dock inte så länge. Sen blev det duscha och fixa iordning sig. Träffa vännerna och ut till sigges loge. Orkar jag var väl frågan? Såklart, halsflussen försvann mer och mer under dagen =)

Björn Rosenström spelade, helt galet på dansgolvet var det. Armbågar överallt och folk gungade någon meter eller två så mina då vita skor är fulla med smutsfläckar =(

En himla trevlig kväll var det i alla fall! Tack för det Lisa, Nicklas och Manne. Jag behövde få komma ut och röra lite på mig. Glömde tyvärr kameran, måste bli bättre på att ha den med igen ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0